16 порад, як підвищити продуктивність

Висока продуктивність основні поради

Підвищити продуктивність не так вже й важко, якщо цього дійсно хотіти.  Дізнайтесь, як розвиватись та підняти свою ефективність на новий рівень завдяки порадам у статті.

У 2015 році була опублікована низка цікавих психологічних досліджень по продуктивності, лідерству та роботі в команді. Шана Лейбовіц з Business Insider вибрала кілька найважливіших висновків, які дозволять вам працювати ефективно.

Кращий час для перерву на каву – перша половина дня

Протягом дня наша енергія і концентрація постійно падає. Чим пізніша година, тим складніше відновити ці ресурси під час перерви. Дослідження показують: щоб працювати продуктивніше, краще вибиратися з офісу на перерву в 11-12 годині, а не після обіду.

Завалений стіл може сприяти підвищенню продуктивності

Психологи кажуть, що коли ми стикаємося з хаосом, то намагаємось його впорядкувати, переслідуючи більш чіткі цілі. Тому, якщо колеги не заперечують, підтримуйте на своєму столі легкий безлад.

Вимикайте телефон повністю

Як показало одне дослідження, люди набагато гірше виконують завдання, коли їх телефон періодично дзвонить або вібрує, ніж коли він просто мовчить. Так що вимикайте телефон або ховайте його подалі, коли хочете зосередитися. Цікавий факт: ми вже писали, що Білл Гейтс під час роботи не піднімає телефон, навіть якщо дзвіном може бути від найближчої людини.

Діліть завдання на маленькі частини

Ми часто боїмося взятися за якесь завдання, тому що воно здається занадто великим і тяжким. Саме тому потрібно розібрати завдання. Вам сподобається викреслювати маленькі підпункти із списку, а в якийсь момент раптово виявиться, що весь проект добіг до кінця.

Бігова доріжка знижує продуктивність

Деякі люди використовують замість стола спеціальне робоче місце-тренажер: ноги рухаються, руки працюють за комп’ютером. Але одне дослідження показало, що ми друкуємо гірше і гірше запам’ятовуємо слова і числа, коли одночасно намагаємося займатися на тренажері. Краще просто частіше вставати з крісла і прогулюватись.

Багатозадачність в довгостроковій перспективі робить нас щасливішими

Якщо вам потрібно зробити кілька різних завдань за годину, дослідники радять подумки скласти їх в якусь уявну категорію: «робочі справи» або «кроки, які дозволять домогтися підвищення». В короткостроковій перспективі багатозадачність погано впливає на нас.

Креативність досягає піку в момент психологічного виснаження

Ймовірно, це відбувається тому, що до цього моменту мозок вже не встигає осмислювати непотрібну і сторонню інформацію, так що ви більш відкриті до нових і несподіваних ідей. Можна спробувати повернутися додому після роботи і сформулювати свої міркування над майбутнім проектом, замість того, щоб в черговий раз залипнути в Інтернеті.

Будьте скромнішими

Лідери, які недооцінюють власну компетентність, зазвичай вважаються найефективнішими – ймовірно, тому, що такі керівники завжди прагнуть бути кращими. А ось лідерів, які переоцінюють свою компетентність, їх керівники, колеги та підлеглі оцінюють як найменш ефективних.

Читайте про 5 якостей, які заваджають вашому кар’єрному росту

Продовжуйте вчитися, начебто ви щойно почали

Дослідження показують, що молоді люди часом виявляються більш вдалими менеджерами, ніж їхні старші колеги. Можливо, тому, що вони з більшою готовністю приймають новизну, відкриті до зворотного зв’язку і ставлять амбітні цілі.

Активно керуйте своїм рівнем стресу

Відповідно до одного дослідження, чоловіки з високим рівнем кортизолу, гормону стресу, управляють меншим числом співробітників. Це можна пояснити тим, що стрес заважає проявити лідерські якості у всій їх повноті. Тому управління стресом повинно бути для вас на першому місці.

Приймайте зворотний зв’язок, а не захищайтеся

В одному із досліджень, лідерів, які були схильні захищатися, їх власні керівники оцінили як менш ефективних (за такими параметрами, як ефективність комунікацій та здатність справлятися з бізнес-цілями). Під «захищатися» малося на увазі прагнення закритися в моменти, коли людина стикається з викликом або критикою.

Коли ви зіткнетеся зі зворотним зв’язком, на який непросто відповісти, не реагуйте відразу. Завжди майте на увазі, що ви точно можете стати ще кращим і продуктивність зросте.

Іноді варто голосніше кричати про свої ідеї

Деякі люди почуваються  на роботі доволі комфортно тому, що їхні ідеї більш помітні. І це не обов’язково більш розумні або більше креативні люди. Просто їм, в силу їх напористості, простіше просувати свої ідеї в конкурентному середовищі.

Особисті конфлікти шкодять продуктивності

Команди, в яких співробітники добре ладнають один з одним, але все ж здатні не погоджуватися з робочих питань, виявляються найбільш успішними. Так що не бійтеся заявляти про свою думку вголос.

Робота у великих групах – не завжди найкраще рішення

Співпраця між великим числом людей корисно, якщо вам треба зібрати інформацію по якомусь питанню. Але коли потрібно сісти і вирішити проблему, корисніше працювати в парах або невеликих групах.

Конфлікти певного типу навіть зміцнюють відносини з колегами

Якщо ваша думка суперечить думці інших, висловлюйте її чітко, щоб без гніву і нападів з’ясувати істину. Дослідники вважають, що ідеальною ситуацією є така, де інтриги і сварки замінюються нормальними дебатами.

Пам’ятайте, що відносно співробітників можливі упередження

Під час оцінки співробітників менеджери частіше називають жінок «агресивними», ніж чоловіків. А от чоловіки, як показало дослідження, частіше чують, що їх стиль комунікації занадто м’який.

Можливе рішення – чітко і послідовно формулювати критерії оцінки працівників.

Сподіваємось, що ці прийоми допоможуть вам уникнути неприємних ситуацій та збільшити свою продуктивність.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Найкраща подяка автору за статтю - репост в соцмережах!

(Оцінок ще немає)
avatar
  Subscribe  
Повідомити про