Успішна співбесіда: 11 фраз, яких слід уникати під час розмови з роботодавцем

успішна співбесіда з роботодавцем

Успішна співбесіда – 99%, що вам запропонують бажану посаду. Щоб розмова з роботодавцями вдалася, слід забути про 11 заборонених фраз.

Менеджер по персоналу вибрав ваше резюме і вирішив, що хоче зустрітися з вами. Тепер ваша черга справити хороше враження. Вагому роль тут відіграє кожна промовлена вами фраза. Який найкращий спосіб підготуватися до можливих конфузів? Знати, чого говорити не варто. Уникайте цих 11 фраз і вам вдасться вразити роботодавця

1 «Це хороше питання!»

Ця фраза може відмінно вписатися в звичайну розмову, але інтерв’юеру її говорити не варто. Ви ризикуєте справити враження підлизи. Одна з умов успішної співбесіди – відповідати на питання прямо та одразу.

2 «Як називається посада, повторіть?»

Будь-які питання, які показують ваше незнання специфіки роботи на бажаній посаді – свідчення того, що ви недостатньо компетентні. Підготовка до співбесіди – як підготовка до заключного іспиту, тобто вам потрібно знати все.

погана співбесіда ознаки

3 «Насправді я ніколи не займався(лася) таким родом діяльності, але…».

Якщо вам не вистачає досвіду, ваше резюме це покаже. Немає необхідності додатково підкреслювати відсутність кваліфікації. Фактично успішна співбесіда – це поєднання вашого вміння написати резюме, рішення подати заявку на роботу та розмова з роботодавцем. Безпосередньо під час розмови слід сказати, чому саме ви ідеально підходите для цієї роботи, навіть якщо по резюме цього не видно.

4 «Не можу уявити когось, більш кваліфікованого, ніж я».

Самовихваляння під час інтерв’ю в підсумку тільки нашкодять вам. Оскільки ви не бачили резюме інших претендентів, немає ніякого сенсу безпосередньо порівнювати себе з ними. Важливо навчитися мистецтву тонкого порівняння. Успішна співбесіда з роботодавцем – це вміння говорити про ті речі, які роблять вас особливим. Однак прямо говорити, що ви супер-крутий працівник не варто.

5 «Мій попередній начальник був жахливим».

Жодні різкі висловлювання щодо вашої останньої компанії не допускаються. Скарги на те, що ви не ладнали з керівництвом на своєму останньому робочому місці та успішна співбесіда несумісні. По-перше, ваші нарікання показують, що ви не вмієте справлятися зі складними ситуаціями. По-друге, ваш співрозмовник може подумати, що в майбутньому ви розповідатимете жахи про його компанію. Говорити про проблеми, з якими ви зіткнулися на минулій роботі, важливо, але оцінюйте їх об’єктивно та без скарг.

6 «Це була б відмінна сходинка для моєї подальшої кар’єри»

Хоча це і може бути основною причиною, по якій ви хочете отримати цю роботу, не варто ділитися подібною мотивацією на співбесіді. Менеджери зазвичай шукають того, хто готовий працювати на компанію довго. Однак, успішна співбесіда дозволяє ставити питання про можливості просування всередині компанії. Це показує вашу готовність працювати, вчитися, та розвиватися.

7 Чому через фразу «Я не знаю» успішна співбесіда вам не світить

Якщо ви не впевнені у відповіді, завжди можна сказати щось інше, ніж «Я не знаю». Звичайно, важливо бути скромним і не стверджувати того, в чому ви не впевнені, але в цій ситуації саме час застосувати ваші навички спілкування.

мій попередній начальник жахливий

8 «У мене немає до вас запитань»

Щоб співбесіда пройшла успішно, підготуйте питання, які ви можете задати співрозмовнику. Питання, які ви задаєте, — це можливість продемонструвати глибокі знання про компанію.

9 «Який у вас чудові годинник!»

Спроби полестити вашому співрозмовнику, особливо щодо зовнішнього вигляду або матеріальних цінностей, швидше за все, швидко проваляться. Якщо вам насправді хочеться похвалити інтерв’юера, скажіть про якісь його досягнення в бізнесі або про досягнення компанії, якими ви захоплюєтеся.

10 «Ем, так, типу, насправді»

Успішна співбесіда вам не загрожує, якщо ви будете вживати слова-паразити. Краще перестрахуйтеся та заздалегідь проговоріть вголос про те, що ви збираєтесь сказати під час розмови з роботодавцем. Це допоможе вам не витрачати час на підбирання слів під час співбесіди.

11 «Людям в цілому подобається тут працювати?»

Замість цього задайте конкретні питання про культуру компанії і моральний дух команди, будьте прямолінійні. Кращий спосіб зрозуміти, що відбувається в офісі,  – поговорити з нинішніми або колишніми співробітниками.

Звісно, під час спілкування з менеджером по персоналу або потенційним роботодавцем впевненість та невимушеність принесуть вам успіх. Однак успішна співбесіда відбудеться лише тоді, коли ви забудете про 11 перелічених нами фраз. Також пропонуємо прочитати статтю 5 хороших якостей, які гальмують кар’єрний ріст.

Якщо ви знайшли помилку, будь ласка, виділіть фрагмент тексту та натисніть Ctrl+Enter.

Найкраща подяка автору за статтю - репост в соцмережах!

(Оцінок ще немає)
avatar
  Subscribe  
Повідомити про