Як перестати поспішати та почати жити: поспіх та продуктивність

як перестати поспішати Продуктивність

Зацикленість на нестачі часу і постійний поспіх викликають стан хронічної тривоги. З часом це підриває здатність приймати рішення і призводить до вигорання. То ж як перестати поспішати на роботі?

Нам подобається здаватися зайнятими

Нам приємний приплив енергії, який ми отримуємо, переходячи з одного наради на інше, відповідаючи на листи і викреслюючи пункти зі списку справ. Ми відчуваємо, що у нас потребують, природно, нам хочеться частіше це відчувати. Однак потрібно знати міру і не плутати зайнятість з гарячковим поспіхом. Останній може нашкодити продуктивності всього колективу.

Найчастіше людина, яка постійно поспішає, просто не усвідомлює, як її вчинки впливають на інших людей. Їй здається, що вона прагне працювати якомога продуктивніше. Насправді ж така людина всіх нервує.

Звичка перебивати інших, просити всіх прискоритися, в будь-який час переривати колег і ставити нереалістичні терміни порушує роботу команди.

Крім того, стресом можна заразитися. Не так давно був виявлений новий вид мозкових клітин — дзеркальні нейрони. Вони активуються схожим чином і коли ми спостерігаємо за вчиненням якоїсь дії, і коли самі виконуємо її. Наприклад, нам стає неприємно, коли ми бачимо, як хтось відчуває біль. А значить, ми можемо відчувати і «дзеркальний» стрес.

У багатьох компаніях зараз закріпилася культура суперництва, коли кожен працівник прагне здаватися більш завантаженим, ніж його колеги. Природно, психічне здоров’я в такій ситуації страждає. На щастя, тривога, викликана поспіхом, не обґрунтована тиском ззовні, а звичкою. А звички можна змінювати.

Як перестати поспішати на роботі

Нас часто затягує вир термінових справ і дзвінків. У такому разі може знадобитися правило п’яти завдань. Згідно з ним, потрібно обмежитися п’ятьма завданнями:

  • два завдання, над якими ви працюєте в даний момент;
  • два завдання, які ви плануєте почати потім;
  • задача, яку ви не встигнете виконати (навіть якщо очікується, що ви нею займетеся).

Так кожен співробітник зможе сам регулювати свій робочий процес, але в той же час не слід забувати про спільні цілі команди.

Також спробуйте оцінювати кожну задачу за розмірами одягу (S, M, L, XL) або за кількістю годин або днів, необхідних на її виконання. Таким чином ви зможете вибрати розумну швидкість роботи і крайній термін, зручний для всіх учасників проекту. Не забувайте, що кожне нове завдання повинне вписуватися в великі цілі, а також відповідати вашим щоденним обов’язкам.

Чек-лист – наше все

Визначаючи швидкість роботи над проектом і термін його завершення, не забувайте враховувати думки різних співробітників.

Чітко розмежуйте методи спілкування, робочий час та обов’язки і не залишайте без уваги порушення цих правил. Кожен місяць виділяйте час, щоб всією командою обговорити рівень стресу на роботі та при необхідності внести зміни в графіки та обов’язки.

Пам’ятайте, що успіх вимірюється результатами роботи, а не її об’ємом. Не варто постійно поспішати та страждати від цього.

Джерело - blog.trello.com 

Додати коментар