5 хороших якостей, які гальмують кар’єрний ріст

кар'єрний ріст Робота

Чому небезпечно бути дуже ефективним та які якості гальмують кар’єрний ріст? На це питання відповідає Джон Міннерс (Jon Minners) з проекту The Vault.

Більшу частину свого життя ми проводимо на робочому місці. Своїх колег ми бачимо частіше, ніж друзів, а керівництво — частіше, ніж батьків. Тому бажання справити хороше враження на тих, з ким ми часто контактуємо, є природнім. Але в спробах стати найкращим працівником та співробітником, ми не помічаємо, що деякі позитивні звички заважають нашому кар’єрному зростанню.

Ось кілька типів людей, кар’єрний ріст яких страждає, незважаючи на їхні спроби стати кращими.

Мученик фірми. Чому такий титул заважає професійному росту?

На будь-якій роботі є, як мінімум, одна людина, яка засиджується допізна та йде додому останньою. Такі працівники вважають, що така жертва позиціонує їх з кращого боку. Але ви будете здивовані, дізнавшись, як насправді на ваші перепрацювання дивляться співробітника та роботодавці.
Колеги найчастіше незадоволені такою поведінкою, оскільки вони зовсім не бажають працювати понад міру. Крім того, співробітники такого трудоголіка вважають, що шеф більше цінує самопожертву товариша по службі, а не їх якісну роботу. Насправді, керівництву не цікаво, як довго ви засиджуєтеся в офісі. Його турбує кількість та якість зробленої роботи.

Коли ви допізна сидите над проектом, який інший співробітник закінчив швидше, ви ризикуєте виглядати менш організованим, повільним або схильним відкладати роботу до останньої хвилини. Крім того, страждають інші сфери вашого життя. В результаті, вам загрожує професійне вигорання, а це аж ніяк не допоможе побудувати успішну кар’єру.

Працюйте допізна лише в крайніх випадках. Той, хто відповідає на робочі листи боса посеред ночі або бере на себе керівництво проектом в останню хвилину, вважає, що таким чином демонструє свою цінність для компанії. Але нічна робота, через бажання справити хороше враження, навряд допоможе просунутись по професійній драбині. Жертовність та кар’єрний ріст — речі не сумісні.

Хто такий багатоверстатник

Це людина, яка бере участь в телефонних переговорах, паралельно працює над певним проектом, та виконує низку інших доручень. Такий робітник, закінчуючи частину одного завдання, хапається за інше, нічого не доводячи до повного завершення.

Чому багатозадачність не спрацьовує та гальмує кар’єрний ріст ? Коли ви розриваєте свою увагу між різними завданнями, найчастіше доводиться жертвувати ефективністю та точністю. В результаті, у вас йде більше часу на завершення однієї задачі, так як ви працюєте над п’ятьма одночасно. Не встигаючи, ви прискорюєтесь. Зростає ризик наробити помилок, а потім витратити ще більше часу на їх виправлення.

Роботодавець хоче, щоб ви взяли чотири завдання і завершили їх в один день, але він також бажає, щоб ви робили це з максимальною увагою до деталей. Замість того, щоб працювати над чотирма завданнями паралельно, краще займатися ними послідовно. Починайте з найскладнішої роботи, а найпростішу залишайте на десерт. Принагідно, відмовляйтеся від надто великої кількості доручень, а якщо є змога, то делегуйте частину своїх завдань помічникам.

Більше про справжню мотивацію до роботи читайте у нашій рубриці.

Найефективніший працівник. Чому кар’єрний ріст стоїть на місці?

Роботодавці засмутяться, прочитавши це, але надмірна ефективність в деяких професіях тільки гальмує просування по кар’єрній драбині. Є деякі сфери, де дуже швидка робота карається. Співробітники, виконавши свої завдання, повинні взяти додаткові, тому що їх колеги відстають. Це породжує неповагу. Якщо нагорода за швидке виконання своєї роботи — це ще більше роботи, то для чого старатися? Особливо, якщо вас не очікує премія або підвищення. Буває й так, що додаткової роботи немає, але закінчивши свої справи до третьої години дня, вам потрібно ще якось заповнити дві робочі години.

Прозондуйте ґрунт. Вас заохочують за швидке виконання завдань? Або ж вам влаштують прочухана за те, що ви стали працювати повільніше? Пам’ятаєте вислів — “поспішай повільно”.

кар'єрний ріст в офісі

Монстр частування

Це людина, яка любить купувати пончики, тістечка і печиво для колег та підлеглих. Хто ж відмовиться від солодощів? Треба бути божевільним, щоб сваритися з тим, хто пригощає тебе печивом. Але тут є і зворотна сторона.

Коли ви купуєте пончики в офіс, ви не берете до уваги, що хтось може бути на дієті. Таким чином, завжди є ризик роздратувати людину, яка стежить за своєю талією або страждає харчовою алергією. До того ж людина, яка постійно приносить солодощі, сприймається як свого роду мама чи татко офісу, що може неабияк дратувати начальника.

Однак, якщо на роботі у вас є спеціальний стіл для солодощів, і люди регулярно приносять щось для своїх колег, то вам теж варто взяти в цьому участь. Якщо вам подобається приносити в офіс частування, але ви помітили, що деякі люди відмовляються від нього через дієти, на наступний раз принесіть фрукти.

А якщо ви помітили, що вашою поведінкою незадоволений бос, то не варто продовжувати цю практику. Замість цього запросіть колег на ланч або каву-брейк, щоб провести час у неформальній обстановці.

Кльовий колега

Це людина, яка не може пройти по коридору і не поговорити з кожним, кого там побачить. Рукостискання, кивки і навіть дивні рухи руками (щось на зразок пострілу з пальця) — те, що виділяє поведінку “кльового колеги”. Побічним явищем такої популярності є “словесний понос”. Ви можете ненароком поділилися якимось фактом зі свого особистого життя, який розсердить вашого начальника.

Містер або Міс Популярність – хороші титули для школи. Але робота – це не школа, так що пригальмуйте, якщо у вас стало занадто багато друзів в офісі. Подумайте краще про безпосереднє виконання своїх робочих обов’язків.

Звісно, якщо ви спостерігаєте в себе риси певного типу, не варто повністю змінювати свою поведінку. Пам’ятайте про міру. Працюйте натхненно але без фанатизму. Нехай омріяний кар’єрний ріст не заважає вам отримувати задоволення від роботи.

Джерело матеріалу - businessinsider.com

Редакція UWAY старається підбиратии для вас найцікавіші матеріали.

Додати коментар